Thursday, April 19, 2007

QUEEN ELIZABETH


A trip to a national park is almost a thing you’re obliged to do as you are in Africa. At least when you live only about an hour away from one… So when we had our visitors together with us, we went to Queen Elizabeth for one day. I don’t think that this park had the most variety of animals, but at least we saw some… Even though we didn’t see the lions that we really wanted, we saw hippos, warthogs and loads of elephants to mention some. Just want to share some of the pictures…


This hippo looked really mad… I actually was a bit afraid for it... Just look at his “face and gaze”…


On our way back home we “met” these ones… And we paid to get into the park… :)

Simi and Helga at a signpost for the park.

3 Comments:

Blogger Simi said...

hallo, hallo

så ksoelig blogg du har da, veldig int. fikk beskjed av Gunhild å sjekek den ut. vigår samme linje her i Porsgrunn.

fikk lissom aldri sagt takk for meg, iom at denne bussen dro så raskt... så her kommer det: tusen takk for meg. kjempekoselig å treffe deg og at du ville ha besøk av oss. det var noen hærlige dager sammen me dere. alltid litt digg å slappe av me litt norske.. håper vi møtes igjen. om jeg er hjeme i kr.sand en helg, tenker jeg på åkomme innom hald..
håper alt står bar til me deg.'
stooor tkknemmlig klem fra Simi;)

(jeg kopieterte bildene, håper det går greit?)

3:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei du!! Du er vel kanskje kommet hjem igjen du? husker ikke helt når det var du skulle det! Men denne parken ja.. syntes den var en litt skuffelse i forhold til hva vi er vandt til.. eller hva tror du?? håper alt er bra!! ring meg når du kommer hjem. Ble frastjålet tlf min så har ingen nr til noen lengre! Håper vi sees snart. Stor klem Linn-Therese

3:51 PM  
Blogger Annie back in Africa said...

Hei..

Jeg må nok desverre si meg enig med dg der...
Hjemme igjen jeg vettu...
Har du fortsatt samme nr?
klem

4:51 AM  

Post a Comment

<< Home